BIBLIOGRAFIA WYDAWNICTW ZWARTYCH
1.
Babicki J. Cz.: "Istota wychowania", Warszawa
1980, WSP.
2.
Baley S.: "Psychologia wychowania w zarysie",
wyd. VII, Warszawa 1967, PWN.
3.
Baran B.: "Rola więzi społeczno-emocjonalnej w
kształtowaniu osobowości dziecka", Warszawa 1981 PWN.
4.
Czajkowski K.: "Wychowanie zespołowe w domach
dziecka", Warszawa 1964, PZWS.
5.
Czeredrecka B.: "Potrzeby psychiczne sierot
społecznych", Warszawa 1988, IWZZ
6.
"Węzłowe problemy opieki i wychowania w domu
dziecka", pod redakcją Z. Dąbrowskiego, Olsztyn 1977, wyd. WSP.
7.
Filipczuk H.: "Dziecko w placówce
opiekuńczo-wychowawczej", Warszawa 1988, NK.
8.
Kamiński H.: "Zarys teorii wychowania",
Warszawa 1976.
9.
Łobodzki M.: "Metody badań pedagogicznych",
Warszawa 1982, PWN.
10.
Okoń W.: "Słownik pedagogiczny", Warszawa
1981, PWN.
11.
Plich T.: "asady badań pedagogicznych",
Wrocław 1997, Ossolineum.
12.
Raczkowska J.: "Wychowanie w domu dziecka",
Warszawa 1983 WSiP.
WYKAZ TYTUŁÓW CZASOPISM
1.
Czeredrecka B.: Specyficzne potrzeby wychowank/ów domów
dziecka. "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze" 1987, nr 3.
2.
Janiec-Wolańska M.: Więzi osobowe wychowanków domu
dziecka. "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze" 1994, nr 3.
3.
Matyjas B.: Formy aktywności kulturalnej w domu
dziecka. "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze" 1991, nr 8.
4.
Pelcowa M.: Czy współczesne domy dziecka mogą zaspokoić
potrzeby wychowanków? "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze"1987, nr 3.
5.
Pelcowa M.: O nowy model domu dziecka. "Problemy
Opiekuńczo-Wychowawcze"1998, nr 8.
---
---
1. Ciczkowski
W.(red.) „Prace promocyjne z pedagogiki” Olsztyn 2000r.
2. Dzierzgowska
J. „Rodzice w szkole” Warszawa 1999r.
3. Dudkiewicz
W. „Praca magisterska” Przewodnik metodyczny dla studentów pedagogiki.
4. Goriszewski
W. „Badania pedagogiczne w zarysie” Warszawa 1997r.
5. Kamiński
A. „Metoda, technika, procedura badawcza w pedagogice empirycznej” Wrocław
1974r.
6. Łobocki M.
„ABC wychowania” Warszawa 1992r.
7. Łobocki M.
„Wychowanie” 1985
8. Łobocki M.
„Współdziałanie nauczycieli i rodziców w procesie wychowania” Warszawa 1985r.
9. Łobocki M.
„ Metody badań pedagogicznych” Warszawa 1998r.
10.Łobocki M. „Poradnik wychowawcy
klasy” Warszawa 1985r.
11. Mendel M. „Rodzice i szkoła”
Toruń 1998r.
12.Okoń W. „Słownik pedagogiczny”
Warszawa 1987r.
13.Pilch T. „ Zasady badań
epmirycznych” Warszawa 1995r.
14.Pilch T. „Zasady badań
pedagogicznych” Warszawa 1998r.
15.Praca zbiorowa pod red.dr.Łucji
Muszyńskiej „Rodzina i dom” Warszawa 1975 r.
16.Zaczyński W. „Praca badawcza
nauczyciela” Warszawa 1976r.
---
1. Adamek I., Rozwiązywanie problemów
przez dzieci, Kraków 1997
2. Bereźnicki F., Dydaktyka kształcenia
ogólnego, Kraków 2001
3. Bereźnicki F., Prace magisterskie z
pedagogiki, Szczecin 2000
4. Bochno E., Zabawy z elementem
symulacji, „Wychowanie w przedszkolu”, 1997, nr 7
5. Brich A., Malim T., Psychologia
rozwojowa w zarysie. Od niemowlęcia do dorosłości, Warszawa 1998
6. Brudnik E., Muszyńska A., Owczarska
B., Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie, Kielce 2000
7. Brzeziński J., Elementy metodologii
badań psychologicznych, Warszawa 1984
8. Chrzanowska E., Obserwujemy, badamy,
robimy doświadczenia, „Wychowanie w przedszkolu”, 1995, nr 8
9. Dutkiewicz W., Praca magisterska z
pedagogiki, Kielce 1994
10. Dziedzic
A., Kozłowska W., Drama na lekcjach historii, Warszawa 1997
11. Encyklopedia
pedagogiczna pod red. W. Pomykało, Warszawa 1997
12. Folejewska
R., Program wychowania przedszkolnego „Rośnij z DIDASKO”, Warszawa 2003
13. Galant
J., Praca wychowawcza w klasach I – III, Warszawa 1983
14. Kruszczyk
– Kolczyńska E., Zielińska E., Dziecięca matematyka, Warszawa 1997
15.
Kamieńska
A., Metoda, technika, procedura badawcza w pedagogice empirycznej. „Studia
Pedagogiczne” T. XIX, Wrocław 1970
16.
Kapica
G., Rozrywki umysłowe w nauczaniu początkowym, Warszawa 1990
17. Kielar
– Turska M., Przedszkolak rozwijający się człowiek, „Wychowanie w przedszkolu”,
1997, nr 9
18. Kielar
– Turska M., Średnie dzieciństwo. Wiek przedszkolny [w:] Psychologia rozwoju
człowieka pod red. B. Harwas – Napierała, J. Trempała, Warszawa 2003
19. Kozielecki
J., Rozwiązywanie problemów, Warszawa 1969
20. Kozielecki
J., Zagadnienia psychologii myślenia, Warszawa 1960
21. Kraszewski
K., Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela, Warszawa 1995
22. Krzyżewska
J., Aktywizujące metody i techniki w edukacji wczesnoszkolnej cz. I, Suwałki
1998
23. Kupisiewicz
C., Podstawy dydaktyki ogólnej, Warszawa 1984
24. Łobacki
M., Metody badań pedagogicznych, Warszawa 1982
25.
Muszyński
H., Wstęp do metodologii pedagogiki, Warszawa 1971
26. Niemiecko
B., Testy osiągnięć szkolnych. Podstawowe pojęcia i techniki obliczeniowe,
Warszawa 1975
27. Nowak
S., Metodologia badań socjologicznych, Warszawa 1970
28. Nowak
S., Metody badań socjologicznych, Warszawa 1970
29. Okoń
W., Nowy słownik pedagogiczny, Warszawa 1996
30.
Okoń
W., Podstawy wykształcenia ogólnego, Warszawa 1976
31. Okoń
W., Słownik pedagogiczny, Warszawa 1975
32.
Okoń
W., Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Warszawa 1998
33.
Okoń
w., Zarys dydaktyki ogólnej, Warszawa 1970
34. Pankowska
K., Drama – zabawa i myślenie, Warszawa 1990
35.
Pankowska
K., Edukacja przez dramę, Warszawa 1997
36. Pedagogika.
Podręcznik akademicki, red. M. Godlewski, Warszawa 1974
37. Pilch
T., Metody badań pedagogicznych, Warszawa 1995
38. Piotrkowski
E., Operatywność wiedzy uczniów, Poznań 1988
39. Przedszkole
pełne ciekawych zdarzeń, red. Z. Bojanowska, Poznań 1999
40.
Przetacznikowa
M., Wiek przedszkolny [w:] Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży, pod red.
M. Żebrowskiej, Warszawa 1979
41. Półturzycki
J., Dydaktyka dla nauczycieli, Toruń 1999
42. Puślecki
W., Gry problemowe w nauczaniu początkowym, Warszawa 1991
43. Rau
K., Ziętkiewicz E., Jak aktywizować uczniów. „Burza mózgów” mózgów inne
techniki w edukacji, Poznań 2000
44. Skorny
Z., Prace magisterskie z psychologii i pedagogiki, Warszawa 1984
45. Szlosek
F., Wstęp do dydaktyki przedmiotów zawodowych, Radom 1995
46. Szuman
S., Dzieła wybrane, Warszawa 1985
47.
Tyszkowa
M., Aktywność i działalność dzieci i młodzieży, Warszawa 1990
48. Wilgocka
0 Okoń B., Gotowość szkolna a uczenie się w przedszkolu, „Wychowanie w przedszkolu”,
1999, nr 3
49. Wychowanie
przedszkolne. Warunki funkcjonowania oraz efekty kształcenia, red. S. Guz,
Lublin 1991
50. Wygotski
L. S., Nauczanie a rozwój w wieku przedszkolnym [w:] Wybrane prace
psychologiczne, Warszawa 1971
51. Vademecum
nauczyciela sześciolatków, Warszawa 1977
52. Zaborowski
Z., Wstęp do metodologii badań pedagogicznych, Wrocław 1973
53. Zaczyński
W., Dydaktyka [w:] Pedagogika. Podręcznik akademicki, red. M. Godlewski i In.,
Warszawa 1974
54. Zaczyński
W., Metody nauczania [w:] Pedagogika. Podręcznik akademicki, pod red. M.
Godlewskiego i In., Warszawa 1974
55. Zaczyński
W., Praca badawcza nauczyciela, Warszawa 1981
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.